Rowenta RH98C0 X-Force Flex 12.60 RH98C0 Steelstofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta RH98C0 X-Force Flex 12.60 RH98C0 Steelstofzuiger op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Pam 15-03-2024

Aanrader!

Naar lang zoeken en vele reviews gelezen te hebben besloot ik deze steelstofzuiger te kopen. Het is zeer makelijk in gebruik, heeft een sterke zuigkracht en heeft vele accessories. En al bonus kan het tijdens het stofzuigen je vloeren ook dweilen! Hiermee win ik tijd en hoef niet nogmaals extra te dweilen! Kortom: groot gemak, en prima kwaliteits/prijs verhouding! Heel blij mee!! Echte aanrader!

Pluspunten

• draadloos
  • makelijk hanteerbaar
  • vele accessories
  • bonus dweil functie tijdens het stofzuigen
  • kruimeldief

Kay 07-12-2023

Topstofzuiger

Goede prijs-kwaliteit verhouding, strak design. Makkelijk los te koppelen tot kruimeldief. Opladen gaat vlot, was even zoeken hoe de adapter vast te maken aan ophangsysteem. Handige hulpstukken, wij hebben gekozen voor de variant incl dweil.

• Gebruiksgemak
  • Handige hulpstukken
  • Ophangsysteem (incl opladen)

Minpunten

• Formaat reservoir (snel vol met hondenharen)

EsthertC 16-03-2023

Wat een fijne stofzuiger, met ideale dweilfunctie

Het is een fijn apparaat, met vele hulpstukken. Het apparaat is goed hanteerbaar, mooi ophangsysteem. De knikfunctie in de steel is erg handig, makkelijk onder de kast en bank! Het licht in de voet vind ik niet veel toevoegen, alleen misschien als je in het donker gaat stofzuigen ;). Het is niet dat je 'onzichtbaar' vuil nu wel ziet. Het automatische aanpassen van de kracht is erg fijn! Geen gedoe, via de tegels naar het vloerkleed- gaat moeiteloos! Ook bij extra vuil op de tegels past ie de zuigkracht automatisch aan. Ideaal. Ik vind de stofzuiger krachtig genoeg, maar bij het hoogpolig tapijt mis ik wel de kracht van een 'echte' stofzuiger. Maar het gemak van het snoerloze wint het. Wat is het makkelijk stofzuigen zeg. Voor mij geen stofzuiger met kabel meer! De extra hulpstukken zijn prima. Het extra hulpstuk om dierenharen op te zuigen, werkt erg goed. Met twee katten in huis, wordt deze vaak gebruikt en dat gaat goed. Ook erg fijn dat er een borsteltje zit als je bijv. de kruimeldieffunctie gebruikt. Ook weer lastig, want wil je even snel bijvoorbeeld in de naden van de bank, of de zijkanten, dan heb je weer een verlengstuk nodig. Was handiger geweest als je het kon uitrekken ofzo. De dweilfunctie is echt top. Wat vind ik dit ongelooflijk fijn! Wij hebben tegels beneden- en in plaats van stofzuigen - dweilen en vaak toch nog even extra stofzuigen, kan dit nu in 1 keer! Wow! Het werkt gewoon goed, en snel. Wel jammer dat er geen extra accu bij zit. Voor het geld wat je ervoor betaalt, had ik dat eigenlijk wel een must gevonden.

Pluspunten

• Dweilfunctie
  • Veel handige hulpstukken
  • handige functie om onder kasten en bank te komen
  • borstel ingebouwd in stang en kruimeldieffunctie

Minpunten

• geen extra accu
  • prijzig

Juul 16-03-2023

Fijn apparaat

Fijn apparaat. Met dreumes en hond in huis moet schoonmaken niet te veel tijd kosten en dit helpt daarbij. Met name de Dweilfunctie helpt enorm. Vind nog steeds dat “ouderwets” dweilen effectiever is maar de tijd daartussen is hiermee wel te verlengen. Met name vieze hondenpoten op de keukenvloer zijn zo weg.
Knikbare stang is handig onder meubels.
Wel wat zwaar maar gebruik hem niet lang genoeg achter elkaar om hier last van te krijgen.
Lampje er op is ook handig al had die wellicht wat sterker gemogen.

Pluspunten

• Knikbare stang
  • Dweilfunctie
  • Lampje

Minpunten

• Vrij zwaar
  • Klein stof reservoir

Dbhout 14-03-2023

Super in zijn klasse

Ik mocht dit product testen tegen een gereduceerd tarief. Wij hadden altijd een Dyson en besloten dit eens te proberen. De 2-in-1 dweil functie is echt top. Het geeft een 8/10 resultaat wat logisch is omdat je met een stofzuiger makkelijker overal bijkomt. Ik kan nu mijn huis even snel bijwerken in echt de helft van de tijd. Ik ben onwijs tevreden hiermee.

bazz1982 13-03-2023

handige en krachtige stofzuiger

De stofzuiger heeft genoeg handige accessoires en werkt erg prettig.
De machine is zeer handig om even wat snel op te zuigen of schoon te maken. De dweilfunctie zorgt voor een prima resultaat en laat de vloer redelijk droog achter.
De zuigkracht past zich zelf aan als het nodig is, dus op een tapijt zuigt hij harder vergeleken met laminaat. De powerfunctie kan ook handmatig gestart worden wat op vuile vloeren soms wel even nodig kan zijn.
Gewicht van de stofzuiger valt mij reuze mee en het knikken van de steel om onder de bank en kasten te komen is veel makkelijker dan met een gewone stofzuiger.
Alles bij elkaar zeer tevreden met deze aankoop ondanks de redelijk hoge aankoopprijs.

Karin 10-03-2023

Ideaal in huishouden met kids en huisideren

Wordt geleverd met een handige muurbeugel waar alle opzetstukken in passen. Is wat aan de zware kant, maar gelukkig zit dit gewicht aan de bovenkant en is het dus heel eenvoudig om je plafondhoeken ook eens mee te nemen. Door het buigen van de stang is het heel makkelijk stofzuigen onder de bank en de automatische aanpassing op de ondergrond werkt ook erg prettig! Zuigkracht is erg goed en ik ben verbaasd over de accuduur, gaat langer mee dan verwacht. Ideaal voor een dagelijkse schoonmaak in een huis met kids en huisdieren! 'S avonds een paar minuten zonder gesleep van een grote stofzuiger. Echt een verademing! De stofbak is niet zo groot, dus het is wel fijn dat hij bij ons achter de prullenbak hangt, je gooit hem na iedere beurt netjes leeg en dan is het echt een super stofzuiger, voor ons echt onmisbaar geworden op de woon verdieping.

Pluspunten

• Flexibele stang
  • Veel accessoires
  • Krachtig
  • Automatische ondergrond detectie

Minpunten

• Relatief zwaar
  • Medium stofbak

d************@g******** 06-03-2023
  • Product gekregen

Mooie en krachtige stofzuiger!

De Rowenta RH98C0 is een goede keuze voor een steelstofzuiger met meerdere functies. Hij zuigt en dweilt tegelijk en heeft een kruimeldief die je los kunt halen. Na enkele weken testen merk ik dat hij echt wel heel erg krachtig is en goed reinigt.

Hij past de zuigkracht aan aan de vloer die je schoonmaakt. Het dweilen gaat prima en laat geen natte plekken achter. De batterijduur is voldoende voor mijn woning en het legen en opbergen van de stofzuiger is eenvoudig. Het enige minpuntje is dat hij wat aan de zware kant is, maar dat neem ik voor lief.

Betty 03-03-2023

Ideale steelstofzuiger

Voor mij is dit een ideale stofzuiger. Hij is heel wendbaar en snoerloos met veel hulpstukken waardoor ik overal kan stofzuigen.
De accu is voor mij voldoende om mijn niet al te groot huis in een keer te kunnen stofzuigen.
Ook is het fijn dat hij automatisch de zuigkracht aan de soort ondergrond aanpast. En de knik arm is heel handig voor onder de bedden en kasten.
De dweilfunctie is goed voor de wekelijkse en snelle dweilbeurt maar de hoekjes en sommige plaatsen kan hij niet raken dus daar moet ik mijn oude dweil nog voor gebruiken.

a***********@h****** 02-03-2023

Niet top, maar wel prima

Deze stofzuiger is wendbaar en zuigt goed. Maar maakt wel veel lawaai en is wat zwaar.

Pluspunten

• Wendbaar
  • Zuigt goed

Minpunten

• Lawaai
  • Dweilfunctie voegt niet veel toe

BdelaMontagne 02-03-2023

Stofzuigen en dweilen in een!

Wat een genot is deze stofzuiger zeg, of moet ik zeggen dweil?

De stofzuiger wordt geleverd met een scala aan mondstukken waardoor je echt alle hoeken en gaten schoon kunt krijgen. Daarnaast kun je de stang laten knikken (zie foto's), waardoor je super makkelijk onder de bank of stoelen terecht kunt. Dat wilde ik voorheen nog wel eens overslaan, haha! Als kruimeldief staat hij altijd direct voor je klaar omdat je hem zo van de lader haalt, die je aan de muur kunt bevestigen.

De kracht van de stofzuiger is boven verwachting goed. Ik had gedacht dat het een kruimeldief zou zijn met een langere stang, maar hij heeft echt een hele goede zuigkracht. Er wordt geadverteerd met 45 min, maar daar is mijn appartement niet groot genoeg voor. Ik kom in ieder geval nooit tekort. De auto stand laat hem automatisch aanpassen aan het vloertype, maar ik heb overal PVC dus dat heb ik niet kunnen testen.

Met de dweilkop kun je super gemakkelijk je huis dweilen zonder dat je alle moeite moet doen om een emmer sop en dweil voor de dag te halen. Nu sluit je gewoon de dweilkop aan, vul je hem en je bent klaar om te gaan. Ideaal voor iemand die anders amper zou dweilen.

So far bevalt de stofzuiger ontzettend goed! Als ik nadelen moeten noemen zou het zijn dat hij wel wat zwaar is, zeker als je hem langer achter elkaar gebruikt. Ook is de container waar het stof ingaat niet heel groot. Dat is voor mij prima, maar als je je hele huis ermee wilt stofzuigen dan moet je wellicht tussendoor een keer legen.

Pluspunten

• Wendbaar
  • Zuigkracht

Minpunten

• Gewicht
  • Kleine stofopvangbak